Poster fyr i vågor, 50x70 cm
Agora - Vinglas / Vinbägare - Dödskallar
Havsö Olivia 3.0 Slowcooker, Scholl Rio WG AD Lightblå, Poster A3 30x42cm Örebro

Spirelli -Grönsaks strimlaren

Poster Amerikas flagga, 50x70 cm

Varför är vi såna? Varför fungerar vi människor så? Är det så svårt att leva i nuet? Att njuta av de man faktiskt har och inte tänka ”tänk om”… Ordet ”om”…

Hur långt är man villig att gå för ett ”om”? Man kan förlora ett allt. Det finns mycket som står på spel. Jag är inte villig att betta de men frågan är du?

Poster målning fiol, 50x70 cm
Poster Oljefärgar i vatten format, 50x70cm
poster gammal biltävling, 40x50 cm
4Living Bomullsmatta Eko 140x200 cm Svart,

Tavla trä med öppnare och text "Den bästa ölen är en öppnad öl"

Poster Kinesiskt hus på kvällen, 50x70 cm

Hörnsskydd för bord och annatPraktisk Lära sig gå sele RosaStor exklusiv BadbaljaMy Little Pony Filt Fleecefilt 100 x 150cmPoster Interiör med gammal flygel, 50x70 cmDagbok med hänglås - Flamingo

Super Stretchy Fluffy Slime - Stor Volym
Poster Grace Kelly, 50x70 cm
Madison Stolsdyna för trädgården Guatamala 46x46 cm safirblå TOS
,

Poster - Carpe Diem No.5 21x30cm

Beard Catcher - Skäggvårds-mantel/Skägguppfångare

Mörkermannen 978918636945350st Fortnite Klistermärken - ÅteranvändbaraGrepptränare CF-1Apelsinskalare / Fruktskalare i Rostfritt StålShotglas Svart/Orange

Gigantiskt Ihopfällbart Ölglas

Spilt Milk
Glasögonfodral Azteka
Kratthuvud till biljardkö plast
, Poster Kvinna går på stenar, 50x70 cm

BAHCO Hylssats 1/4" och 3/8" 34 delar S330

Passfodral Patches & Pins

Familjens äldsta huvud, den sanna drottningen, hon som är familjens starka stomme och grund. Idag är hennes dag och idag fyller hon hela 94 år!

FC Barcelona Fotboll Med Autografer Sport Boll Storlek 5Kids Toy Organizer Mat - 45cmCamp Pioneer Avalanche Probe 240 cmRobens Couloir 1000 Sleeping Bag (2019)

Farmor har inte alltid haft de lätt. Hon har mött på motgångar i samband med att hon åldrats. Men hon har rest sig upp och ser de positiva i hennes motgångar.

För henne höjer jag glaset, för henne lyfter jag hatten och för henne sjunger jag ”Ja må hon leva”.

Jag älskar dig!

MSR FreeLite 1 V2 Tent grå
Hilleberg Kaitum 2 Grön (2019)
Hilleberg Atlas Absid Röd (2019)
,

Marvel dag

Cocoon Mummyliner Microfiber Moss Grön (2019)

Börjar dagen slappt sen blev det av någon konstig anledning otroligt mycket att göra och se framemot. Snart är dagen slut och imorgon är det ny dag med nya äventyr.

Nordisk Selma -8° Sleeping Bag XL (2019)
Outwell Flow Airbed Single (2019)
vidaXL Sängbord massivt granträ 50x35x57 cm, Vattenbesparande kranetappningsinlägg 24 mm hona

Lycka

DMM Tomcat

Petzl Tikka R+ Turquoise (E92RT)Klättermusen Baggi 3.0 Bag 22l Dark Deep SeaPeak Performance Trav Case Toilet Case Olive Extreme

speedo Long Hair Cap Printed Vit/JadeStor puderrosa halsduk/sjal

Tack! Till alla er som gör mig lyckliga. Som tror på mig. Som ser målet tillsammans med mig. Tack!

Mexx Kortärmad tunika Storlek XS Brun Lyocel
Tunika mörkblå zizzi stl
Ärmlös Pälsväst Svart Strlk Medium Syntetiskt Material
Joe Bruns 3/4 ärm tunika Storlek 54 Röd 100% Viskos

Lite om mig!

Indiska, Tunika, Strl: m, Grön

Tankar och känslor som tvåbarnsmamma..